reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miloš Ondrášik

Miloš Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Life Begins At The End Of Your Comfort Zone. No shit, no roses... Zoznam autorových rubrík:  Lucinov stĺpčekThoughts cant help thinking.Hroznový cukorSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Farebná mozaika Európy

Miloš Ondrášik

Farebná mozaika Európy

Projekt je za mnou, dá sa povedať, že úspešne. Vo mne zmiešané pocity: telo vyšťavené neustálym psychickým náporom a nedostatkom spánku, myseľ veselá a pripravená na nové zážitky. Všetci tí skvelí ľudia čo mi za týždeň prirástli k srdcu sa rozliezli po Európe. Späť do geta, späť do škôl, do osady, do mesta, na dedinu, späť medzi ľudí kde žijú. Mám to za sebou, nevedel som sa dočkať konca a napriek tomu mám teraz v duši pusto a akosi prázdno. Čo mi medzinárodná výmena vzala a čo mi vlastne dala?

  • 10. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 539x
  • 1
Koncert

Miloš Ondrášik

Koncert

  • 23. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 0
Som závislák...

Miloš Ondrášik

Som závislák...

S vypätím posledných síl prekonávam záverečný úsek Žiarskej doliny, predo mnou sa ako modla vypínajú pyšné hrebene Nízkych Tatier a cieľ mojej cesty – Smutné sedlo. Sadám do trávy a hltám posledné zvyšky riedkeho studeného vzduchu. Balím cigaretku, aby som sa nezadusil toľkým kyslíkom odrazu a vyťahujem domáci slivkový „gumidžús“ v ploskačke. S pôžitkom vydychujem dym zmiešaný s parou a zotieram rukávom kvapky zaslúženého potu. Výhľad mi vyráža ten posledný dych, čo vo mne zostal. Tu v objatí hôr sa cítim taký čistý, nedotknuteľný. Práve tu nachádzam stratený pokoj a istotu. Tu som doma.

  • 24. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Sny

Miloš Ondrášik

Sny

  • 18. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako som ťa hľadal...

Miloš Ondrášik

Ako som ťa hľadal...

...a ako som ťa vo hviezdach našiel.

  • 12. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Riešenie svetových problémov večer pri pive...

Miloš Ondrášik

Riešenie svetových problémov večer pri pive...

Neraz si uvedomujem aká zbytočná je všetka činnosť a hlavne platy kdejakých europoslancov a pracovníkov OSN. Lámu (si) hlavy ako vyriešiť svetové krízy, hladomor, vojnu v Gruzínsku. U nás v krčme, v mestečku obklopenom Považským Inovcom sme včera vyriešili mnoho problémov ľudstva...

  • 26. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu