reklama

Našli ste už svoje šťastie?

V prvom rade si sprav vysokú školu! Potom si nájdi poriadnu, slušnú prácu. Kúp si auto a našetri na dom. Nájdi si inteligentné, pekné dievča a ožeň sa! Sprav si 3 deti! Potom budeš žiť šťastne až kým nezomrieš. Bullshit!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Upozornenie! Po prečítaní môže nastať nevoľnosť, stav letargie, výbuch smiechu alebo rozvážne kyvkanie s hlavou. V extrémnych prípadoch opustíte rodinu a skončíte na Sibíri ako zberateľ polárnych motýľov alebo na Luníku IX ako sociálny pracovník...  

Kým budete pokračovať v čítaní najskôr si uvedomte prečo sedíte, tam kde sedíte. Ste tu dobrovoľne? Ste znechutený prácou, ktorú robíte preto ste sem klikli? Hľadáte rozptýlenie? Ste nešťastne zamilovaný? Ste administrátor tejto stránky? Prvýkrát na internete? Dlžím vám peniaze? Žeby čakáte radu ako nájsť šťastie?  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračujete v čítaní? Veď žvásty filozofa, ktorý to ešte ani nedoštudoval sú zbytočnou stratou času. Dúfam, že vás učili v škole čo znamenajú predsudky. To snáď nie! Aby som vám musel všetko vysvetľovať! Pred – súd = najrýchlejší spôsob ako hodiť človeka do žumpy a spláchnuť. So všetkým. Kruté ale v dnešnej dobe McKáčov a tých takých pív čo keď ich zatrasieš a otvoríš máš ich perfektne vychladené,... skrátka niet inej cesty.  

Do nedávna som sa predstavoval: Ahoj som Miloš. Všade kreslím ovce a mám rád slovko cool. Nenávidím ľudskú závisť a keď niekto po sebe zabudne spláchnuť pisoár. Liečim sa z megalománie. Mám rád vanilkový jogurt a čokoládu. Ale veľa!!! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Nemôžeš sa celý život pozastavovať nad otázkami typu prečo!“ mudrujú všetci.

„Prečo nie?“ odpovedám. 

Jednoducho ma baví rozmýšľať nad tým či otvoriť dvere pravou alebo ľavou rukou. Prečo je dnes utorok a zároveň prší. Baví ma hrabať sa v minulosti a formovať prítomnosť. Baví ma plánovať budúcnosť. Fantazírovať a škrabať si psychické rany.  

Hovorím vám rozmýšľajte čo robíte! A hlavne prečo to robíte! Hľadajte šťastie v okamihu a nie v peniazoch! Choďte si za svojím šťastím za akúkoľvek cenu! Nebojte sa závislosti! Robte čo vás baví! Milujte toho koho milujete! Robte to čo považujete za správne, nie to čo vám prikážu! A keď vám niečo prikážu pýtajte sa prečo! Dokážte čakať! Dokážte druhého pochopiť! Snažte sa skôr zmieriť s realitou, nie zabudnúť! Nebojte sa veci nazvať pravým menom! Neklamte iných, ani seba! Nepretvarujte sa! Hľadajte silu, proste o ňu a bude vám daná! Už chýba iba: Amen 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to zvláštne. Pravda nám často klope na dvere. My otvoríme a povieme: „Neotravuj, hľadám pravdu,“ a ona odíde. Zvláštne. 

Áno som svojim spôsobom sadista, som extrémista. Asi nikdy nenájdem svoje šťastie. To ma robí šťastným.  

Použijem obľúbenú frázičku inštitúcie, v ktorej pracujem: Je to skrátka neuchopiteľné. Napriek tomu budem zachytávať prchavé momenty a prežívať ich naplno. 

Spoločnosť čo s tým spravíš?Pohltíš ma?  

Aspoň sa budem môcť pozrieť do zrkadla a povedať si: Za pokus to stálo.

Miloš Ondrášik

Miloš Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Life Begins At The End Of Your Comfort Zone. No shit, no roses... Zoznam autorových rubrík:  Lucinov stĺpčekThoughts cant help thinking.Hroznový cukorSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu