reklama

Príďte sa porozprávať s Ľuďmi.

Nemám rád Poštu pre teba ani Modré z neba. Nemôžu za to obyčajní ľudia – hlavné postavy príbehov, ktorí tvoria uhoľný kameň podobných relácií, ale televízie parazitujúce na ich osude. Áno, dostanú novú ľadničku alebo zážitok, na ktorý sa nezabúda. Výsledkom býva slza na krajíčku, prípadne povzdych a konštatovanie, že to nemajú v živote najľahšie. Divák je nakŕmený dennou dávkou emócií, na druhý deň je o čom hovoriť v práci a televízia má naplnenú normu na peoplemetroch – meračoch ľudí. Keby tak dokázali zmerať aj skutočných Ľudí... a prinútiť divákov zdvihnúť zadok od televízora – vyhodiť zvyšné pukance a pokúsiť sa vytvoriť si názor na základe vlastných zážitkov alebo pomôcť ľuďom okolo seba na vlastné triko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Tréning živých kníh 8/12/2010
Tréning živých kníh 8/12/2010 (zdroj: Maruša :))

Keď sme na tohtoročný tréning živých kníh zavolali Vlada Schwandtnera (http://drogy.blog.sme.sk/) nemali sme prílišné očakávanie, že by prišiel. V realite je úplne iný ako na blogu - myslím, že v lepšom, ale to musíte posúdiť sami :)

Podobne sme nečakali, že príde mladý bratislavský bezdomovec Vlado P., ktorý podľa vlastných slov nemá sny, pretože ďalšie sklamanie by niesol veľmi ťažko. Preto radšej nesníva a žije zo dňa na deň. Napriek tomu mi jeho inteligencia akosi nesedí s jeho pozíciou v spoločnosti. Keď sme ho pozvali spolu so Janette (http://maziniova.blog.sme.sk/) na kávu a kecali o jeho živote na ulici pochopil som veľa vecí, príčin a dôvodov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To, že prišla Maruša som čakal. Iba príbeh, ktorý má za sebou je pre mňa niečím novým a nečakaným. A to ju už nejaký čas poznám.

Zuzka P. je pre mňa záhadou, inšpiráciou a trochu aj vzorom v zanietenosti pre prácu v Plaveckom Štvrtku, štylistiku, krásny príbeh a šťavu, ktorú majú jej texty v Nota Bene.

S Alenkou a Dankou pracujem už niekoľko rokov a predsa som v napätom očakávaní, čo sa dozviem. A priznám sa, že som veľmi zvedavý...

Deniska ma zatieňuje svojou angličtinou aj životnými cieľmi... Mňa! Gadža z relatívne dobre zabezpečenej rodiny! A to je niekde z Giraltoviec či z Gočaltova či odkiaľ J Ach tie predsudky!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Agyu, Dominiku a Dominika ešte nepoznám, čosi už tuším ... ale ...

dnes som si so všetkými týmito ľuďmi podal ruku a spoločne sme odštartovali tréning nových živých kníh.

Sadnúť si s nimi zoči voči za jeden stôl, „prečítať si“ ich zaujímavé osudy a nabrať inšpiráciu si budete môcť v IUVENTE na Karloveskej 64 (Karlova Ves v Bratislave) v piatok 10.12.2010 v čase od 10:00 do 14:00

Tešíme sa na vás...

O IUVENTE


O živých knižniciach

Živé knižnice 2009 video:

Miloš Ondrášik

Miloš Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Life Begins At The End Of Your Comfort Zone. No shit, no roses... Zoznam autorových rubrík:  Lucinov stĺpčekThoughts cant help thinking.Hroznový cukorSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu