reklama

Kofotiny

Obľubujem vrecká čaju, ktoré sa po zaliatí vriacou vodou nafúknu a tlakom lyžičky na dne bodkovaného hrnčeka vypúšťajú bublinky kyslíka. Varím si také čaje často len kvôli bublinkám, občasnej radosti. Na konci týždňa potom vylievam nedopité žbrndy do dresu a vylúhované vrecúška takmer obrastené plesňou vyhadzujem do koša.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Odhliadnuc od prospešného účinku čajov na môj organizmus si prídem ako vrah – pôžitkár. Aj ten zabíja kvôli prchavému momentu smrti, ktorý mu spôsobuje radosť zakaždým - až kým ho chytia pri čine. Impresionizmus je zradné umenie. Skoro ako umenie žiť. Myslím, že niečo podobné hovoril Pratchett v jednej zo svojich kníh kde sa pýtal človek Boha:

Naozaj sa nám pred smrťou premietne v okamihu celý náš život?

Je to pravda, ale väčšinou to netrvá okamih, ale pár desiatkov rokov.

Dnes mi diagnostikovali na alergiológii Sinusitis Maxillaris. To mám zato, že chodím doktorovi! Menej vieš – lepšie spíš. Za odmenu som dostal obrie antibiotiká, pár menších tabletiek a dva spreje do nosa. Predčasné Vianoce. V lekárni mi ešte pribalili ako darček jedno balenie hygienických vreckoviek. Asi si nečítali môj článok. Ale čo! Darovanému koňovi na zuby nepozeraj! Tak teraz sedím doma, bublinky v hrnčeku šalviového čaju sa už minuli a hádam ho aj celý dopijem – aby som dostal tú dinosauriu tabletku v mojom krku aspoň o pár centimetrov nižšie. Impresie sa akosi minuli. Vyprchali ako bublinky čaju alebo ako dlho–otvorená fľaša kofoly. Bez bubliniek sa stáva aj z kofoly kofotina. Mám chuť odísť niekam preč. Preč s kofotinami!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišiel mi mail od L., ktorú poznám už jeden deň, tak idem čítať. Zachránil som dnes vďaka nej jeden javorový list spadnutý v parku. Dal som mu zmysel. Odpočíva v „Totalite a nekonečne“ ako záložka. Ak budete môcť, zdvihnite zajtra zo zeme žltý list, ktorý sa vám bude páčiť. Dajte svojim činom zmysel...

Miloš Ondrášik

Miloš Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Life Begins At The End Of Your Comfort Zone. No shit, no roses... Zoznam autorových rubrík:  Lucinov stĺpčekThoughts cant help thinking.Hroznový cukorSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu